Proces obsługi szkód
Proces obsługi szkód – Korzyści dla Klienta
- Dedykowany opiekun Klienta w postaci specjalisty ds. likwidacji szkód
- Doradztwo specjalisty MJM w zakresie:
- zgłoszenia szkody,
- kompletowania i zabezpieczenia wymaganej dokumentacji,
- wyboru serwisu naprawczego
- Kontrola i nadzór specjalisty MJM nad sprawną likwidacją szkody przez Ubezpieczyciela i serwis naprawczy na każdym jej etapie
- Dostęp do nowoczesnego systemu IT gdzie prowadzona jest ewidencja każdej zgłoszonej szkody
- Szybka naprawa pojazdów zlecanych w sieci naprawczej MJM
- Naprawy pojazdów metodą SMART
- Bezpłatny samochód zastępczy na cały okres naprawy
- Usługa door-to-door
Proces obsługi szkód - krok po kroku
- Przyjęcie zgłoszenia szkody przez specjalistę ds. likwidacji szkód MJM
- Pomoc przy organizacji assistance
- Poprawne zgłoszenie szkody do odpowiedniego Ubezpieczyciela
- Zlecenie naprawy do wybranego serwisu naprawczego
- Koordynacja i nadzór nad:
- ustaleniem kosztów naprawy
- terminem wykonania naprawy
- dokumentacją szkodową
- likwidacją szkody przez Ubezpieczyciela
- Przekazanie informacji o zakończeniu naprawy i rozliczeniu szkody