MJM Risk ManagementMJM Risk ManagementMJM Risk Management

Proces obsługi szkód

Proces obsługi szkód – Korzyści dla Klienta

  • Dedykowany opiekun Klienta w postaci specjalisty ds. likwidacji szkód
  • Doradztwo specjalisty MJM w zakresie:
    • zgłoszenia szkody,
    • kompletowania i zabezpieczenia wymaganej dokumentacji,
    • wyboru serwisu naprawczego
  • Kontrola i nadzór specjalisty MJM nad sprawną likwidacją szkody przez Ubezpieczyciela i serwis naprawczy na każdym jej etapie
  • Dostęp do nowoczesnego systemu IT gdzie prowadzona jest ewidencja każdej zgłoszonej szkody
  • Szybka naprawa pojazdów zlecanych w sieci naprawczej MJM
  • Naprawy pojazdów metodą SMART
  • Bezpłatny samochód zastępczy na cały okres naprawy
  • Usługa door-to-door

 

Proces obsługi szkód - krok po kroku

  • Przyjęcie zgłoszenia szkody przez specjalistę ds. likwidacji szkód MJM
  • Pomoc przy organizacji assistance
  • Poprawne zgłoszenie szkody do odpowiedniego Ubezpieczyciela
  • Zlecenie naprawy do wybranego serwisu naprawczego
  • Koordynacja i nadzór nad:
    • ustaleniem kosztów naprawy
    • terminem wykonania naprawy
    • dokumentacją szkodową
    • likwidacją szkody przez Ubezpieczyciela
  • Przekazanie informacji o zakończeniu naprawy i rozliczeniu szkody